Rosvosektori
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kirjaudu sisään

Unohdin salasanani

STFUBOX

Cataclysm

+21
Theles
Manne
Zale
Isofh
darkwill
Tiina
outraider
Sbubar
Tuhma
Kolori
Höpönassu
Normia
Puhina
Wawecrest
Lahis
Sampero
Iune
Hulle
Vagrant
PaCo
nsike
25 posters

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Tiina La Elo 14, 2010 5:29 pm

Tuhma kirjoitti:näillä näkymin kiinnostaa cata senverran että voisin /signata

Ite oon kans kyllä messissä heti intin jälkee! Ens Heinäkuussa pääsen viimeistään harmaista nii sitte ollaan taas wowittelemassa ahkerasti! Siihen asti on taukoa nyt. Toivottavasti sitte saatais taas kunnon poppoo kasaan, niin pääsis niille 25man raideillekki enenmmän.

Tiina

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 28.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  darkwill Ke Elo 25, 2010 11:20 pm

Poks ja heips kaikille. Eli niinhän siinä kävi että ei se ruoho omalta osalta ollut vihreämpää siellä toisella puolella. Muutamat raidit olin, mutta vieläkään en ole tappanut hc lk tai hc/normi halionia.

Kesä tuli ja vei mennessään. Itseasiassa ole ehtinyt oikein edes logailemaan.
Mutta kyllä tuo mun signaus on pitäs olla voimassa jos catassa on jotain. Migrailen takas alluille kuhan saa samaa poppaata kokoon josta sit vääntää 10/25man killan riippuen väen määrästä sekä raidien laadusta.

Itse otan vielä tän loppuvuoden kans aika lunkisti cataa odotellen....

Dw

darkwill

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 13.06.2010
Ikä : 43

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Isofh To Elo 26, 2010 1:49 am

Kuullostaa hyvältä jos vaan on porukkaa nii kyl sitä vois mielellään teidän kanssajatkaa raidailua

Isofh

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 11.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Lahis Pe Elo 27, 2010 3:43 am

Cataa ja Reservin Aurinkoa odotellessa, mukana ollaan. Toivottavasti ei myöhästytä liikaa junasta
Lahis
Lahis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 14.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Zale Pe Elo 27, 2010 6:19 am

Noniin jengii takas onlinee nii päästää vetelee ees icc10 hc:eit!!! mars!
Zale
Zale

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 05.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Vagrant Ti Elo 31, 2010 5:19 pm

Mä voin ainakin tulla priestillä (disc) joka on killassa. Tarvittaessa saan tankin, depsin tai toisen hiilun (shaman) paikalle jos en oo savettanu niitä.

Edit: Priest migrattu, vielä löytyy warru, rogue ja shaman tosin.


Viimeinen muokkaaja, Vagrant pvm Ma Syys 06, 2010 3:13 pm, muokattu 1 kertaa
Vagrant
Vagrant

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 10.06.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : TRE

http://www.ronin-guild.eu/forum

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Lahis Pe Syys 03, 2010 11:27 pm

Raideissa mukana 7.1.2011 jälkeen.

E: Peliaika näköjään lopussa. Tuskin ostan lisää nyt kun kerran ollaan intissä. Katotaan kumpi tulee ensin, Catan julkaisupäivä vai 7.1. ja sne mukaan pelaillaan :p
Lahis
Lahis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 14.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Manne Su Loka 03, 2010 10:16 am

Ohai!
Jos Rosvosektori meinaa jotai comebackkii tehä Catassa niin on messissä, jos mut sinne huolitaa. Itelläkin tää kuuluisa ruoho oli samaa paskaa siel international killas ja siel ei ees makaroonit ja muut gigolot ymmärtäny kunnon angstausta ja masennusta. Näin freesinä yö-töistä kotiin päästyäni.
-Kääpiömanne

Manne

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 03.10.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Vagrant Ma Loka 04, 2010 3:23 pm

Parahin Manne,

Cataclysmin tilanne näyttää epäselvältä, eikä varmaankaan kukaan tiedä mikä tilanne on. Itse siirryin hordelle Roniniin, DW on myös siellä. DW kuitenkin on ilmeisesti? tulossa takaisin. Kolori meni Paragoniin ja muutama muu läks muualle. Eli tilanne on epäselvä, mutta kannattaa seurailla foorumeita että tiedät missä mennään.
Vagrant
Vagrant

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 10.06.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : TRE

http://www.ronin-guild.eu/forum

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Lahis Ma Loka 04, 2010 11:42 pm

Tässä alkais kiva olla kohta tietää missä mennään jengin hajaantuneisuuden suhteen. Pari kuukaut enään julkaisuun, ja kolme omaan kotiutumiseen. Olis kiva olla kilta missä pelata Cataa.
Lahis
Lahis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 14.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Zale Ti Loka 05, 2010 12:13 am

Jep samaa hommaa tässä oottelen et tulis tietoo että mitä tehää cataclysmis. Onko se sitte 10mani vai 25mäni kilta. Mitä noit lisäri juttui nyt lukenu nii näyttäs et lootti ja vaikeusaste ois sama raidin pelaajamäärästä riippumatta. Vähä tuntu et koko nykyisen lisärin ajan rosvosektoril oli aina pulaa jostakin classista eli onko mitää järkee ruveta väsäämään 25mäni kiltaa, jos ei pystytä rekryymään pelaajia tänne? Nyt jos ruvetaan tekemään uutta 25män kiltaa niin varmaan 30% pelaajist pitää olla täysin uusia rosvoja, koska niin paljon pelaaja menetyksiä tää raiditauko/kesäloma aiheutti. Lisäks tää servu on niin huono alliancen kannalta, et kuka tänne haluu ees migrata ja jos joku (ihme ja kumma) migraa niin sen pitäis olla viel suomalainen ja osata pelata. Mulla on jo varasuunnitelma, jos tästä ei tuu mitää. Mutta toivottavasti täss nyt saatas jotain elonmerkkejä tulevasta. Officerit please stop the släck!

Zeat/zale
Zale
Zale

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 05.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Lahis Ti Loka 05, 2010 12:36 am

25 hardmoderaidaus olis ideaalista, mutta suomalaisen 25 hc raidikillan saaminen Kor'Gallin alliancelle saattaa olla työn takana.

Pitäiskö sitä lähtee killan voimin muuttamaan vai tyytyä 10maniin täällä näin?
Lahis
Lahis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 14.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Vagrant Ke Loka 06, 2010 4:17 pm

Jos Cataclysmiin meinataan kilta saada aikaiseksi, alkaa tulemaan kiire. 2kk aikaa julkaisuun ja ilmeisesti kellään hajuakaan että kuka edes pelaa ja kuka on lopettanut? Onko lähteneet tulossa takaisin jne... tuota rosteria kattomalla ei kovin aktiivisesti porukka edes käy näillä torso-foorumeilla.

Kor'gall tosiaan on aika kelvoton serveri alliancen näkökulmasta, siksi migrasin kaikki hahmoni hordelle, pugit sielläkin paskaa mutta niitä sentään on.

Omat suunnitelmani Cataclysmiä varten alkavat olemaan selkeät, näillä näkymin olen jäämässä horden puolelle Roniniin jos ei mitään ihmeellistä tapahdu. Ronin kuitenkin tarjoaa sen mitä haen, 100% raidspotin progressiin ja stabiilin ja mukavan kiltailmapiirin.

Vagrant
Vagrant

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 10.06.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : TRE

http://www.ronin-guild.eu/forum

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Hulle Ke Loka 06, 2010 8:48 pm

Vagrant kirjoitti:Jos Cataclysmiin meinataan kilta saada aikaiseksi, alkaa tulemaan kiire. 2kk aikaa julkaisuun ja ilmeisesti kellään hajuakaan että kuka edes pelaa ja kuka on lopettanut? Onko lähteneet tulossa takaisin jne... tuota rosteria kattomalla ei kovin aktiivisesti porukka edes käy näillä torso-foorumeilla.

Kor'gall tosiaan on aika kelvoton serveri alliancen näkökulmasta, siksi migrasin kaikki hahmoni hordelle, pugit sielläkin paskaa mutta niitä sentään on.

Omat suunnitelmani Cataclysmiä varten alkavat olemaan selkeät, näillä näkymin olen jäämässä horden puolelle Roniniin jos ei mitään ihmeellistä tapahdu. Ronin kuitenkin tarjoaa sen mitä haen, 100% raidspotin progressiin ja stabiilin ja mukavan kiltailmapiirin.


Tuleepa tästä kinkkistä.. Jos joskus taas innostaa niin pitää sitten siirtää kaikki pahiksille tai migrata menemään mikä on lose-lose tilanne kun varmaan aika casualilta pohjalta kuitenkin varmaan joutuu pelaamaan. Uudessa paikassa raidipaikka pitää ansaita, eikä siihen varmaan riitä aika.. Ei Hulgar voi olla muu kuin kääpiö! Kenen idea se faction change oli!?!?
Hulle
Hulle

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 23.06.2010
Paikkakunta : JKL

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Vagrant To Loka 07, 2010 1:59 pm

Siis minun faction change idea oli siinä kun rosvosektori lakkasi toimimasta ja raidaamasta. Ei siinä mitään sen kummempaa. Kevään aikana ei saatu enää raideja kasaan, tuli vaan no show raideja. Kesällä loppui sitten mielenkiinto odottaa cataclysmiä, ja päätin vaihtaa maisemaa. Kolori meni edeltä ja DW aplysi samaan aikaan kuin minä.
Vagrant
Vagrant

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 10.06.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : TRE

http://www.ronin-guild.eu/forum

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Hulle To Loka 07, 2010 8:00 pm

Vagrant kirjoitti:Siis minun faction change idea oli siinä kun rosvosektori lakkasi toimimasta ja raidaamasta. Ei siinä mitään sen kummempaa. Kevään aikana ei saatu enää raideja kasaan, tuli vaan no show raideja. Kesällä loppui sitten mielenkiinto odottaa cataclysmiä, ja päätin vaihtaa maisemaa. Kolori meni edeltä ja DW aplysi samaan aikaan kuin minä.

Meinasin lähinnä koko peliin tätä ominaisuutta/toimintoa/mahdollisuutta :p

Kyllä mä täysin ymmärrän teidän motiivit ja olisin itse tehnyt samassa tilanteessa samoin.. :p
Hulle
Hulle

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 23.06.2010
Paikkakunta : JKL

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Lahis Pe Loka 08, 2010 1:42 am

Ite pitäis vaan kanssa keksiä mitä oikein tekisi Catassa. Kunnolla peliin pääsen vasta kuukauden myöhässä, mutta se tuskin on liiallinen hidaste kun velveil tulee kumminki levuteltua. Hyvän porukan löytäminen onkin sitten se haastavampi kohta.

Alluilta kun ei haluis vaihtaa pois.
Lahis
Lahis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 14.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Theles Pe Loka 08, 2010 7:26 pm

En ole todennäköisesti tulossa takasin enään.

3vuorotyö.. pääsisin kolmen viikon välein aina vaan raidaamaan (aamuvuoro viikolla) niin en kyllä sen takia ala enään faction changeemaan =(

Theles

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 10.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Puhina Ke Loka 13, 2010 1:05 am

Äwäwwäwäwääwwäw.
Puhina
Puhina

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 10.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Lahis Ke Loka 13, 2010 1:08 am

Patchi huomen, mikä tilanne?

Pitää alkaa koht jo kyselee kiltoi jostain.
Lahis
Lahis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 14.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Theles La Loka 16, 2010 9:22 pm

paska patchi ei kannata pelaa =(

Theles

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 10.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  darkwill Su Loka 24, 2010 8:50 pm

Bööö !!!!!!

Eli mikäs tilanne =? en oo ite pelaillut tai ostanut edes peliaikaa 3kk ja lisäri on kait kohta tulossa ? ainaskin uudet talentit tais tulla hetki sit jo.

Joten olis kiva saada tosiaan tietää että kuinka paljon olis porukka vielä tallella tai innokkaita pelaamaan lisärissä kimpassa ? vaikka vaan 10man kiltana jos ei sitä 25 saa aikaseks.

Koska ei toi international napannu kyl itsellä ja se oli se porukka loppujen lopuks mikä itsellä piti sen mielenkiinnon siinä pelissä!

Eli oon valmis ite ainaskin tulee messiin jos saan vaan jostain tietoa että muitakin vanhoja tulis takaisin

darkwill

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 13.06.2010
Ikä : 43

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Lahis Su Loka 24, 2010 9:21 pm

Porukkaa tartteis alkaa metsästämään vaan sitten aktiivisesti. Jengi on hyvin kateissa, ja ne ketkä ei ole, on siirtynyt pysyvästi muualle pelaileen.
Lahis
Lahis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 14.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Wawecrest Ma Loka 25, 2010 1:39 am

Tossa ite aktivoiduin taas muutama viikko sitten... vaikkakin ilmeisesti minua ei arvostettuna pelaajana ole pidetty niin kiinnostaisi silti raidailla taas viimeistään catassa.

Wawecrest

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 17.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  nsike Ma Loka 25, 2010 2:08 am

darkwill kirjoitti:Bööö !!!!!!

Eli mikäs tilanne =? en oo ite pelaillut tai ostanut edes peliaikaa 3kk ja lisäri on kait kohta tulossa ? ainaskin uudet talentit tais tulla hetki sit jo.

Joten olis kiva saada tosiaan tietää että kuinka paljon olis porukka vielä tallella tai innokkaita pelaamaan lisärissä kimpassa ? vaikka vaan 10man kiltana jos ei sitä 25 saa aikaseks.

Koska ei toi international napannu kyl itsellä ja se oli se porukka loppujen lopuks mikä itsellä piti sen mielenkiinnon siinä pelissä!

Eli oon valmis ite ainaskin tulee messiin jos saan vaan jostain tietoa että muitakin vanhoja tulis takaisin

Darkwill Meil olis gilgan kans kilta valmiin, ota yhteyttä jotai kanavaa pitkin muhu tai gilgaa ni kerrotaan lisää
nsike
nsike

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 11.06.2010
Ikä : 39
Paikkakunta : Uusikaupunki

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm - Sivu 2 Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 3 Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa