Rosvosektori
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Kirjaudu sisään

Unohdin salasanani

STFUBOX

Cataclysm

+21
Theles
Manne
Zale
Isofh
darkwill
Tiina
outraider
Sbubar
Tuhma
Kolori
Höpönassu
Normia
Puhina
Wawecrest
Lahis
Sampero
Iune
Hulle
Vagrant
PaCo
nsike
25 posters

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Siirry alas

Cataclysm Empty Cataclysm

Viesti  nsike To Heinä 08, 2010 3:09 pm

Morons

Taustatietoa eilisen setin missanneille: Eli killasta on lähtenyt muutama avainpelaaja wotlkin loppuun asti 25man raidien perään, muuttivat hordelle ja raidaavat Roninin riveissä expan loppuun. (gank)

Conclusion: rosvojen raidit taitaa olla nyt täs expassa raidattu, lukuunottamatta jotai 10man settejä..

Mutta asiaan, tarkotus olis siis pistää pystyyn enemmän tai vähemmän hc suomikilta catan alussa. Miettisin että varmaan aluks on järkevää keskittyy 10man hc raideihin, ja tietty miksei myös 25man jos porukkaa löytyy.. oma mielipide on että kyllä löytyy kun kerran uusi expa alla.

Hahmolla tai gearilla ei oikeestaan oo merkitystä kunhan on aktiivinen ja asiansa osaava ja lässyn lässyn nää samat mitä tähänki mennessä on rekryis toitotettu

Pitää nyt kattoo et jatketaanko nykysellä rosvosektorilla vai tehdäänkö joku uusi, sillä ei mun mielestä oo hirveen isoo merkitystä kunhan pääsee vaan pelaa samojen jamppojen kanssa..

Tähän mennessä "ilmoittautumisen" on antanu ainaki

dw, vagrantti, sike & gilga

Lyhyesti: eli älkää viel vetäkö ranteita juokaa olutta kesän ajan ni raidataan täysil sitte taas ku uus expa lähenee..

Tähän voi vastata jos on kiinnostusta / ei oo kiinnostusta, katotaan tuleeko tästä mitää.. eiköhä me jotai saada aikaan

-S
nsike
nsike

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 11.06.2010
Ikä : 39
Paikkakunta : Uusikaupunki

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  PaCo To Heinä 08, 2010 3:18 pm

Riippuen ajankohdasta / cataclysm innostuksesta saatan ehkä jopa liittyä joukkoon hardcoreen!!!

ei voi sanoa mitään varmasti, saattaa flopata koko clysmi tai saattaa olla kiireitä ettei ehi levuttaa tai sitä tai tätä...

mikäs tässä odotellessa, HoNia voi aina pelata !!!

PaCo

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 11.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Vagrant To Heinä 08, 2010 5:16 pm

Hyvä Sike!

Ite olen valmis tähän jos kaikki panostavat 100%. En ala venyttämään esaria enää ja afkimaan. Toivottavasti jokainen joka tähän on lähdössä käsittää tilanteen, tarkoitus on kuitenkin olla HC eikä mitään muuta. Tämä tarkoittaa sitä että raideja on useammin ja ne mahdollisesti kestävät kauemmin.

Tämä on tarkoitettu kaikille teille:

Contentissa on vika, sen myönnän ja tiedän että on kesä. Paskamainen tilanne ja jouduin tätä miettimään todella pitkään. Loppuviimeinen en näe mitään järkeä siinä että maksan pelistä mutta en voi täysin nauttia siitä kuitenkaan. Siksi vaihdoin hordelle jossa pääsen näkemään loputkin pelistä.
Tämä on peli, mutta tässä on usein muutakin. Useat ihmiset joiden kanssa on tullut pelattua ovat muuttuneet enemmän tai vähemmän myös kavereiksi joiden kanssa voi jauhaa paskaa ja jutella muustakin kuin pelistä.

Olen todella pahoillani niiden puolesta jotka panostivat loppuun asti ja pyydän nöyrästi anteeksi niiltä jotka pettyivät minun päätökseen.


Mulle voi whispata edelleen ja jonkun hahmon jätän alliancen puolelle. Real Id:n kautta ainakin. Jos ei sen kautta niin sitten gänkitään ja /spit.

Catassa catellaan, toivottavasti.
Vagrant
Vagrant

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 10.06.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : TRE

http://www.ronin-guild.eu/forum

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Hulle To Heinä 08, 2010 5:51 pm

mitään järkeä persaukisena ei oo tehä race changeja eikä myöskään näköjään tulla takasin syksyllä, koska nähtävästi Rosvoissa ei oo mitään nähtävää, tottakai tahtois ne mounttiachit mutta 25manien LK achit tuskin menee pugilla. Saapahan sitten syksyn kynnyksellä panostaa tosissaa siihen opiskeluun (kerrankin).

Kesät on aina ollu vähän tällasia, mutta kun Blizzardi päätti tehä ton race changen ni avas tottakai uusia ovia hardcore pelaajille mikä on ihan hyvä asia. Casualeille/köyhille/kiireisille tää tietenkin on hanurista, mutta eipä taaskaan auta ku vetää kalsarikännit euron skumpalla, ja bulimia Sveitsiläisellä suklaalla :p

Koittakaapa sitten saada kilta, tämä tai joku uusi, kunnolla pystyyn, että on motivaatiota tulla sitten catassa takasin viimestään.

Pärjäilkää!

-Hulle-

PS. En oo vieläkää nähny yhtään wowia kaupan hyllyissä ohimennen, mikä näitä Sveitsiläisiä oikeen vaivaa? Suomessa aina sellaset 5x20m LK hyllyt jokaisessa tiimarissa diskovaloilla ja äänitehosteilla...
Hulle
Hulle

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 23.06.2010
Paikkakunta : JKL

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Vagrant To Heinä 08, 2010 5:54 pm

Jumalauta hullepulle, onks alaparta kuosissa? Suakin on ollu ikävä, vanha kärttynen kääpiö. Emokavakin kuoli pois kun noi uudet palat on ihan käsittämättömän iloisia.

Setä vetää [You must be registered and logged in to see this link.]
Vagrant
Vagrant

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 10.06.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : TRE

http://www.ronin-guild.eu/forum

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Iune To Heinä 08, 2010 6:11 pm

PLop, joo, kattellaa. Jotenki oon skeptinen mut se johtuu ehkä enemmänki siitä et toistaseks Catasta on kuulunu pelkkää sontaa, eikä pisaaraakaan sellasta et sitä tekis mieli kokea. Jee jotain uudellee väritettyi gruulei jossain uudellee väritetyssä ironforgen ja bwl:n risteytykses oh comeon. real id jepjep. Sen verran maistuu paska ny kaikin puolin suussa et en lupaa mitää, mut noilla listassa mainituilla jampoilla on se mun perkeleen real id ni kyllä mut sit kii saa jos jotain äksöniä. jos oon mukana ni toki hc asenteella. en kans ala enää afkailee.

Iune

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 10.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Hulle To Heinä 08, 2010 6:43 pm

Vagrant kirjoitti:Jumalauta hullepulle, onks alaparta kuosissa? Suakin on ollu ikävä, vanha kärttynen kääpiö. Emokavakin kuoli pois kun noi uudet palat on ihan käsittämättömän iloisia.

Setä vetää [You must be registered and logged in to see this link.]

AHAHAHAa :DD Kyllä on kovia näköjään kaikki Hulgarit! Putosin ihan täysin koska mun M'uru tappovideossa on kanssa toi Bodomin biisi

Ikävä on molemmin puoleinen. Alaparta on edelleen kuosissa tottakai, irl tukkakin alkaa muistuttaa Hulgarin tukkaa kun ei täällä perkeleessä voi käydä parturissa kun maksaa varmaa satasen. Harmi kun kannu meni, mutta pidä nyt paussia mun emoilemisesta niin osaat arvostaa sitä sitten taas kun törmätään!
Hulle
Hulle

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 23.06.2010
Paikkakunta : JKL

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  nsike To Heinä 08, 2010 8:00 pm

Joo siis, lune ja muut ei tää oo mikään sitoumus et jos ei raidaakaan nii pää poicki.. :v Tietty jos cata floppaa iha täydellisest ni tuskin mitään tapahtuu.. mut en usko kyl. Mun silmiin ainaki vaikuttaa aik herkulliselt setiltä
nsike
nsike

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 11.06.2010
Ikä : 39
Paikkakunta : Uusikaupunki

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Sampero To Heinä 08, 2010 10:13 pm

Ei oo wowi kiinnostanu pariin kuukauteen kun ei haasteitakaan löytyny, mutta enköhän mä catan tullessa ole taas vahvuudessa aina tammikuuhun asti(intti trolololo)..
Kiitoksia vaan kaikille vajaasta vuodesta, jonka oon palloillu täällä. Tuli koettua ensimmäiset hc raidaukset täällä ja se on ehdottomasti paras osa tätä peliä.

Sampero

Viestien lukumäärä : 5
Join date : 11.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Lahis Pe Heinä 09, 2010 1:23 am

Heti intin jälkeen (tammikuussa siis, saatana mihinkään RUKiin lähe) oon kyllä mukana taas raidailees.

Badgegeari on perseestä, mutta enpä ainakaan jää ihan liikaa gearissa jälkeen siellä metsässä tetsatessa
Lahis
Lahis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 14.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Wawecrest Pe Heinä 09, 2010 1:54 am

Lahis kirjoitti:Heti intin jälkeen (tammikuussa siis, saatana mihinkään RUKiin lähe) oon kyllä mukana taas raidailees.

AUK on kans vaihtoehto

Joo mutta ite en vielä tiedä catan tilanteestani. Varmaan aluksi kattelen ja levelaan rauhassa ja sitten muun elämän tilanteen mukaan päätän mitä teen ja missä.

Varmaan tuollainen 10hc kilta vois olla tarpeeksi.

Wawecrest

Viestien lukumäärä : 4
Join date : 17.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  nsike Pe Heinä 09, 2010 9:47 pm

Nii, ja kai me sentää allyille kilta tehää parin tyypin takii ei viittis kaikkii ukkoja pistää migraamaan sentää.. ?
nsike
nsike

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 11.06.2010
Ikä : 39
Paikkakunta : Uusikaupunki

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Lahis Pe Heinä 09, 2010 10:28 pm

Ei Susisektoria voi hordellekkaan tehdä :-D
Lahis
Lahis

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 14.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Puhina Pe Heinä 09, 2010 11:31 pm

GNOMES ARE FOREVER
Puhina
Puhina

Viestien lukumäärä : 13
Join date : 10.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Normia La Heinä 10, 2010 1:31 am

Joo o joo o, omalt kohdalta odotan aika innolla kyllä tuota lisärii, mutta kyllä kaipaisin silti sitä 25manin raidausta, mutta ei mulla mikään hinku muuhun kiltaan ainaskaan tällä hetkellä ole. Toisaalta kun taas koulut alkaa, ja illat tuntuu niin perkeleen pitkiltä niin voisi harkita josko tältä servulta jonku killan löytäs mihen siksi aikaa menisi.

Mutta katson nyt ainaskin catan alussa tämän killan kanssa mikä on meininki.

Normia

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 11.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Höpönassu La Heinä 10, 2010 3:55 am

Minäminäminä! Minulla ois hinku lohikärmeksen kaatoon. Once you pop, you can't stop vai miten se meni?


ps. Draeneit on rumia ;c

Höpönassu

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 10.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Kolori La Heinä 10, 2010 11:15 am

lol niggers

Kolori

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 13.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Tuhma La Heinä 10, 2010 2:58 pm

näillä näkymin kiinnostaa cata senverran että voisin /signata

Tuhma

Viestien lukumäärä : 6
Join date : 11.06.2010
Ikä : 36

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Sbubar Pe Heinä 16, 2010 4:04 pm

Katotaa syssymmällä mitkä viilikset ja jugurtit päällänsä, mut voi ottaa kysymysmerkkinä huomioon ns. ehkä paikalla.

Näin ohimennen, ketä kaikkia hordelle nyt on oikeen loikannu?

Sbubar

Viestien lukumäärä : 2
Join date : 12.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Vagrant Pe Heinä 16, 2010 4:51 pm

Minä ja Darkwill lähdettiin Roniniin. Pehmo meni ants in the pantsiin ja whiski migrasi takaisin ja ilmeisesti Toivotar lähti jonnekkin. Muista en tiedä.
Vagrant
Vagrant

Viestien lukumäärä : 37
Join date : 10.06.2010
Ikä : 44
Paikkakunta : TRE

http://www.ronin-guild.eu/forum

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Iune Pe Heinä 16, 2010 5:50 pm

Mä ja Gilga (vissii) ainaki lomaillaa ny ja kattellaa sit tässä näi catan lähestyessä mitä sitä tekis.

Iune

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 10.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  outraider Pe Heinä 16, 2010 9:08 pm

Mä oon meinannu jättää koko wowin lopultakin, mutta saa nähdä alkaako catan korvilla jonku uuden classin rollaus kiinnostaa. Kiitoksia vaan reilusta puolesta vuodesta.

outraider

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 28.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Normia To Heinä 22, 2010 9:43 pm

Joo meitsi seuraa whiskii nyt ainaski catan loppuun asti Draenor servulle

Normia

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 11.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  outraider Pe Heinä 23, 2010 3:11 pm

Normia kirjoitti:ainaski catan loppuun asti
Melkoisen pitkä migraus siis tiedossa ^^

outraider

Viestien lukumäärä : 3
Join date : 28.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Normia Pe Heinä 23, 2010 11:24 pm

Nii vois tosiaa opetel kirjottaa ja lukee, wotlk loppuu asti

Normia

Viestien lukumäärä : 7
Join date : 11.06.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Cataclysm Empty Vs: Cataclysm

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 3 1, 2, 3  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa